Saturday 21 October 2017

Savage Fcp K Aksjeopsjoner


Jeg lurte på om jeg erstattet lageret mitt til en av disse. Vil jeg måtte legge lageret jeg ikke vil miste noe nøyaktighet som jeg er ekte nær halvparten av MOA med dagens lager fra Savage. Enhver hjelp ville bli verdsatt. Hvis din ved halvparten av MOA er jeg ikke sikker på hvor mye en ny lager ville til og med hjelpe deg. Jeg har akkurat hentet min FCP-K, så jeg er interessert i svarene, men det virker hvis du ikke har et veldig fint omfang, eller du kan ikke laste dem to områder vil stramme opp gruppene dine mer. Du vil ha skruddavstand på 4 40 hvis du Savage er en nyere modell Mål skrutens avstand på geværet ditt før du bestiller lageret. Opprinnelig sendt inn av Josh3239. Hvis du er på halv MOA, jeg Jeg er ikke sikker på hvor mye en ny lager ville hjelpe deg med. Jeg har akkurat hentet min FCP-K, så jeg er interessert i svarene, men det virker som om du ikke har et veldig fint omfang, eller at du ikke laster ned disse to områdene vil stramme opp dine grupper mer. Du kommer til å elske riflet Jeg ønsker ikke å stramme opp mine grupper, jeg vil bare ha en mer con fortellelig lager uten å miste noen nøyaktighet, om mulig. Jeg har gjort litt lesing på disse aksjene, og du må være forsiktig med å avgjøre om de vil fungere med boltesporet foran utløseren. De fleste don t Savage har gitt ut noen versjoner av FCP-K, bruker den siste versjonen minen frontlåsen og de fleste erstatningsbeholdere ikke passer. Den tidligere versjonen bruker en sidelås, som disse aksjene ble laget for. Det er mer skrevet om dette emnet på snipers skjul forum enn hvor som helst ellers har jeg hittatt hittil. Jeg har ikke vært ute for å skyte min enda, men basert på de rapporterte nøyaktighetsrapporter som endrer aksjene, handler det mer om mote enn nøyaktighet. Originally Posted by Holescreek. Jeg har gjort litt lesing på disse aksjene, og du trenger å være forsiktig med å avgjøre om de vil fungere med boltespæren foran avtrekksvaktet. De fleste don t Savage har gitt ut noen få versjoner av FCP-K, den nyeste versjonen min bruker frontlåsen og de fleste reservedeler som ikke passer til The øre Lier-versjonen bruker en sidelås, som disse aksjene ble laget for. Det er mer skrevet om dette emnet på snipers skjul forum enn noe annet jeg hittil hittil har funnet. Jeg har ikke vært ute for å skyte min enda, men basert på den angitte nøyaktigheten Rapporter om å endre lageret handler mer om mote enn nøyaktighet. Takk for info, min har også boltslåsen i front. iPhone-versjonen i sanntid av GeoVario, LLC. Styrket av vBulletin Versjon 3 8 9 Copyright 2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc. Savage Arms 10 FCP-K 308 - Anbefal mine alternativer. Okay, så jeg fikk denne fantastiske gave fra min kone denne julen Dette er min første bolt action høy kraftgevær Jeg vet jeg mår å trenge et anstendig omfang og bipod jeg d liker det å være ganske nøyaktig på 800 yrd Noen anbefalinger vil bli verdsatt. Harris bipod sikkert Hvis du vil lure det litt, sjekk ut XLR Industries De lager et en chassis system for det. Jeg har samme pistol med XLR , SWFA SS 16 x 42 og Harris bipod Gun shoots konsekvent ved 1000yrds med 168gr Nosler Competition ammo. Congrats, hun er en skjønnhet jeg har en i 300 winmag, min kompis har 308 og han har akkurat en flott jul NYear present. For bipoden, få Harris S-BRM modellen Det er den mest populære bipod med en stor margin med seriøse presisjonsgeværkonkurrenter For 800yds, vil du ha en anvendelsesbase med 20moa høyde innbygget. Don t skimp på omfanget. Repeterbare tårn er det viktigste når det gjelder presisjonskryssing. Opprinnelig postet av ar15barrels. For bipoden, få Harris S-BRM-modellen. Det er den mest populære bipoden med stor margin med seriøse presisjonskampkonkurrenter. For 800yds, vil du ha en anvendelsesbase med 20moa høyde innbygget i det. på omfanget Repeterbare tårnene er det viktigste når det kommer til presisjonskryssing. Randall - ta på nesebremsen som følger med. Vil du rekruttere, eller få en annen bremse. Originally Posted by pratchett. Randall - din ta På nesebremsen som følger med. Vil du rekruttere, eller få en annen bremse. Jeg har ingen erfaring med den bråte bremsen, men fra utseendet på det virker det sannsynligvis bare fint. Konkrat, jeg har samme rifle i 308 og bremsen virker bra, jeg vil ikke erstatte den, skyte den først og se for deg selv. Ta samme rifle i fjor, og det er et veldig nøyaktig verktøy rett ut av esken. Hvis du er ny på langdistansefotografering, kan du Ønsker å gå med et mil-mil-omfang Sannsynligvis vil du ende opp med å investere så mye i omfanget som i riflet. Match det opp med en solid 20MOA-base og kvalitetsringer. Når du har alt dette satt opp og ringet inn, investerer du i et presisjonskryss kurs Bli kjent med deg rifle og hvordan POI skifter avhengig av skyteforholdene. En siste ting - finne ut hva ammunisjon du vil bruke og lagre på det - hvis du virkelig ønsker å gå lang avstand, investere i match - Hei takk alle sammen for innsettet Jeg vet at et godt omfang vil være dyrt og for anbefaler Harris bipod så med det i tankene gjør erstatter Savage Accu-Stock gjør det mye av en forskjell. Originally Posted by Rightwinger. Hey Takk alle sammen for innsettet Jeg vet et godt omfang vil være dyrt og for å anbefale Harris bipod så med Det er i motsetning til at erstatter Savage Accu-Stock gjør det mye av en forskjell. Prøv å skyte AccuStock først før du spiser penger Hovedårsaken til å bytte ut en lager på denne typen gevær ville være hvor bra det passer til skytteren jeg har taktisk, eller er det taktikk-aksjer, og justeringene for lengden av trekk og kamhøyde er svært hjelpsomme, spesielt for stillingsskyting. Det jeg la opp gjør, er å ha laminerte halvfabrikata som er laget med ekstra kam-materiale og passer det til kroppen min, så når jeg plasserer min kinn på kammen, jeg ser gjennom omfanget Catch her er jeg skyter varmints, alltid av en bærbar benk, og bare ut til 350 meter maksimal, ikke at jeg vant t prøv for en splat ut lenger på en stille dag. e er en oppgradering som jeg nettopp har bestilt for mine tre Savage Precision Target Actions som svarer på noen få spørsmål jeg hadde om ytelse, vær sikker på å lese artikkelen fra The Shooter s Journal nederst på siden For å skifte bolthodet riktig, må du en skrutrekker som passer til boltmøtrikken og en hodeskjermmåler sett GO og NO GO for patronen. Justering av hodeskudd krever en fatnøkkel og fatnøkkelnøkkel eller å ha en våpenmøt gjør jobben. Ingen ekte Savage-fan kan eksistere uten at verktøyene byttes tønner og bolthoder Det kan bli tvang, med en tilpasset high-end tønne som er laget i hvilken som helst patron du vil ha, hvilken som helst lengde, hvilken som helst kontur, hvilken som helst vridning eller riflingform, til og med polygonal rifling, tre spor til seks spor, knapp eller kutt rifling Da har du muligheten til å bytte den inn og ut selv. Jeg la merke til at Savage-bolthodene er funky, noen vil begynne å ruste i overflateputtene nesten umiddelbart, selv når de er riktig rengjort, lubed og lagret i en fuktighetsstyrt sikker N en er død flat over ansiktet, men nøyaktigheten er fortsatt god. Faktisk har det alltid overrasket meg hvor godt de Savage-skuddene de har sett, ser ut som et resultat av en eksplosjon i en maskinvarefabrik. Merk at Norm Darnell i artikkelen utelater ejektoren pin, dette gjøres ved hjelp av enkelte skuddbolt skytespill for å eliminere tilfellene fra å bli presset til den ene siden av kammeret, skape stress under avfyringscyklusen, og å ha hylsehalsen dratt mot kammerveggene, årsaken til nakkede nakke og det lille lyspunktet i noen tilfeller munn De vil heller ikke at deres messing kastet seg over hele spekteret, de plukker bare det fra bunnen av fôrrammen. Magazine matte rifler kan ha en lettere ejektorfjær installert som fremdeles gir funksjonalitet samtidig som effekten reduseres Bare noe annet å obsessere. Enkel rådgivning Striv deg for å bli en god rifleman, ikke en god pistol samler. Pakke opp et komplett sett, ta den lange stasjonen tidlig om morgenen og bruk pengene på gass, avgifter og ammunisjon og komme til rekkevidde hver uke Det tar mye deltakelse og penger å gjøre det, men det er den eneste måten å bli en bedre skytter. Når du kan riktig estimere rekkevidde ved å bruke MIL og dope vinden, og vet justeringene for din optikk for begge uten å bruke en jukse ark, vil du være på vei til å bli en god rifleman Lyder enkelt, gjør det ikke Det egentlig er, hvis du har disiplin og løser å se det skjønt og gå av sofaen. beste skytespill i mitt sortiment har en gammel bølgete trelagsrigg med en haug med duct tape stablet høyt for en tilpasset passform. Hans omfang er slått opp og ikke veldig dyrt. Han kan slå alt du ringer ut, på første skudd, ut til 900 meter hver eneste gang Han bruker ikke tid på forumene han bruker sin tid på rekkevidde, tar veldig gode notater. Se deg på rekkevidde. Hvor mye er chasis fra XLR også ute. Avspilling Modell 10 FCP - K. Savage Model 10 FCP-K er et bolt-action rifle kammertråd i 308 Win og 223 Rem Det er en av 10 rifler i Savage s Law Enforcement Series Savage Arms ble grunnlagt i 1894, og har hovedkontor i Westfield, Massachusetts. Modell 10 FCP-K har en karbonstålfat og en syntetisk lager, begge ferdig i matt svart. Modell 10 FCP-K benytter en rillet fat for redusert vekt og økt varmespredning. Den har også en nesepause for redusert filtrekvisisjon. Tilleggsfunksjoner inkluderer et avtakbart eskemagasin, kontrollerte grep og svingbare studs. Modell 10 FCP-K benytter også Savages AccuTrigger-system. Denne inkluderingen har en dobbelttrinns utløserkonstruksjon der den første utluftede utløseren virker for å frigjøre en sikkerhetsmekanisme. Når dette oppstår, kan den andre utløseren bli deprimert for å aktivere avfyringspinnen, utløserenheten er også brukerjusterbar for vektens vekt. Modell 10 FCP - K har også Savage s patenterte AccuStock system AccuStock benytter en integrert aluminiums ryggrad som løper lengden på underarmen, noe som resulterer i en mer stiv lager som tillater s tønnen flyter fritt. I tillegg er AccuStock sengetøy for å påføre både horisontalt og vertikal tredimensjonalt trykk på handlingen. Dette oppnår en strammere passform mellom lager og handling, noe som resulterer i økt samlet pistolnøyaktighet. Modell 10 FCP - K er boret og tappet for omfangsrammer og er utviklet for rettshåndhevelsesapplikasjoner. Utskriftsboksmagasin AccuTrigger-systemet AccuStock-systemmussetrullet nesepauser, kontrollerte grep og svivelpinner.

No comments:

Post a Comment