Friday 17 November 2017

Forex 212


Den smarte handelsappen. 1 Trading App i Storbritannia i 2016. Det var viktig for meg å ha full kontroll eller å ta saker i egne hender jeg kom over Trading 212, og etter å ha sammenlignet med andre meglere registrerte jeg en konto jeg har vært hos dem i over et år og det gode er at du har full kontroll over pengene dine og et veldig seriøst og hjelpsom kundesupportteam. Alle mine spørsmål blir besvart på stedet. Hva setter Trading 212 fra hverandre er de mange forbedringene som gjør handel mer effektiv. En fin måte å være på introdusert til handelsverdenen Denne plattformen gir deg en praksiskonto der du kan lære innkjøpene og handelene i handlingen Nyttige råd og verktøy Enkelt å bruke Jeg brukte praksiskontoen i noen uker og bruker den fortsatt til å veilede meg. Startet handel med en Real Account for et par måneder siden og gir en god avkastning og nyter prosessen for høyt anbefalt. En trygg og pålitelig plattform, enkel å bruke og rask i utførelsen av ordrene. Det kan sammenlignes med et 5-stjerners hotell whe re høflighet og skjønn er alltid på toppnivå Til slutt vil jeg si at plattformen er best i alle aspekter. Trafikk 212 er en kul moderne plattform jeg bruker både webversjonen og iOS-appen, og begge er godt justert til enheten Kartene, verktøyene for teknisk analyse, informasjonen, alt er pent integrert med grensesnittet og oppfyller de moderne kravene. Trading 212 tilbyr et bredt utvalg av instrumenter som økes hele tiden. Det er enkelt å begynne å jobbe med denne plattformen med et så intuitivt grensesnitt Practice-kontoen er fantastisk, man kan virkelig trene på det uten stress Nye oppdateringer med nye funksjoner for appene blir løslatt hele tiden. Trafikk 212 er en fremragende plattform Grensesnittet er klart og greit, det er den mest praktiske plattformen jeg har kommet over langt Plassering av ordrer og ventende bestillinger etc er mye enklere enn på andre plattformer På grunn av det store utvalget av handelsinstrumenter er det enkelt å finne instrumenter jeg vil handle med Jeg vil fortsette å bruke Trading 212 Opprettholde det gode arbeidet. Jeg har brukt Trading 212 lenge. Før jeg begynte, gjorde jeg mye forskning på ulike meglere og plattformer og valgte Trading 212 på grunn av deres kundeservice, hvor raskt de løser våre spørsmål, bekymringer eller systemproblemer, er jeg veldig takknemlig for den høye profesjonelle tjenesten og for de som gjør sitt beste, slik at plattformen fungerer perfekt hver dag. Den smarte handelsapplikasjonen E-post Telefon 44 20 3769 9897 . CFD er leverte produkter CFD-handel kan ikke være egnet for alle og kan resultere i tap av all din investerte kapital, så vær så snill og sørg for at du fullt ut forstår de involverte risikoene Les mer. Trafikk 212 er et handelsnavn for Avus Capital UK Ltd Avus Capital CY Ltd og Avus Capital Ltd. Avus Capital UK Ltd er registrert i England og Wales Registrer nummer 8590005 Avus Capital UK Ltd er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority Register nummer 609146. Avus Capital CY Ltd er registrert på Kypros Registreringsnummer 343308 Avus Capital CY Ltd er autorisert og regulert av Kypros Securities and Exchange Commission Lisensnummer 290 16.Avus Capital Ltd er registrert i Bulgaria Registreringsnummer 201659500 Avus Capital Ltd er autorisert og regulert av Financial Supervision Commission Registernummer RG-03-0237. Informasjonen på dette nettstedet er ikke rettet mot innbyggere i USA, og er ikke beregnet for distribusjon til eller bruk av noen person i et hvilket som helst land eller jurisdiksjon hvor slik distribusjon eller bruk ville være i strid med lokal lov eller regulering. 2006 - 2017 Avus Capital Ltd Alle rettigheter reservert. Kundehandel kan ikke være egnet for alle, og kan resultere i tap av all din investerte kapital.,,. -,.Trading 212, .- 750 -, Android - - - -. Trading 212,,,,. ,,..Trading 212.Avus Capital UK Ltd FCA 609146 Avus Capital CY Ltd CySEC 290 16 Avus Capital Ltd FSC RG-03-0237. Avus Capital.,. -.Avus Capital 8 2017. ,,,.Erlan Akaev 4 2017. ,.Avus Capital 14 2017. ,,, Trading 212. RAGEmy anusTV 13 2017.Avus Capital 7 2017. , Trading 212. 23 2017. -.Avus Capital 24 2017., Trading 212 FCA, CySEC FSC,,.Ion Balan Alexandru 27 2017. 1, 2,,,.Avus Capital 13 2017.,,,.Vic Zhi 19 2017. 5002456.Avus Capital 9 2017. ,,,,,. 7 2017. ,,,.Avus Capital 4 2017. ,, Trading 212. 11 2017. ,, ,, ,, Avus Capital 11 2017.,,, Trading 212,5 2017.Avus Capital 10 2017. -, Trading 212. 5 2017. .

No comments:

Post a Comment